فیلم مستند راز The Secret

سلام دوستان عزیز برام یک سئوال پیش آمده که می خواهم از شما هم بپرسم

چه عواملی باعث شدند که فیلم راز یا کتابش رو بخونید و ازش چه نتیجه ای گرفتید؟

البته برای خودم عوامل زیادی باعث شد

برای خواندن بقیه مطلب به ادامه مطلب مراجعه کنید  آشنایی من با کتاب و فیلم راز برمیگرده به چند سال قبل زمانی که از نظر روحی به شدت دچار مشکل شده بودم من دچار بیماری cp هستم و این بیماری یکسری علائم و محدودیتهای رو برام به وجود آورده خوب من توی آن زمان حتی با آینه هم مشکل داشتم چه برسه به عکس و فیلم و...

اوضاع و احوالم خوب نبود به جای آهنگهای شاد تمام آهنگهام غمگین بود و تا حرفی، عکس العملی میدیدم می رفتم توی لاک گوشه نشینی و ...

توی آن شرایط و مسائل بلوغ و ... بودم و دنبال راه حل می گشتم که با کتاب و فیلم مستند راز از طریق دوستان آشنا شدم و از آنجای که دلم تغییر رو می خواستش جذبش کردم.

خدا را شاکرم که الان می تونم مثبت فکر کنم، مثبت حرف بزنم و مثبت عمل کنم از شما دوست گرامی هم می خواهم نتیجه ای این فیلم یا کتاب رو برام بگی شاید دوستانی باشن که مسئله ای دارند و دنبال راه حل هستن و این پست بهشون کمک کنه که مثبت بشن

نظرات 2 + ارسال نظر
mahna 23 بهمن 1393 ساعت 14:54 http://khodamvaman.blogsky.com

سلام.منم کنکورداده بودم و درحالی که بهترین شرایط واسه پذایرفته شدن توی رشته خاص داشتم قبول نشدم.دوست دوستم به من گفت تا فیلم رو به دوستم معرفی کنم.دوستم استفاده نکرد اما من دیدم و الان هم دوباره باید ازش استفاده کنم.

ازجنس دیگر 21 بهمن 1393 ساعت 14:22 http://jmp.blogsky.com/

_______@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___وبلاگت خیلی قشنگه______@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________منتظر حضور گرمت_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________ هستــــــــم ___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@__________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@

وسیله هم برات گذاشتم بهم سر بزنی منتظرتم

°°°°°°°°°°°°|/
°°°°°°°°°°°°|_/
°°°°°°°°°°°°|__/
°°°°°°°°°°°°|___/
°°°°°°°°°°°°|____/°
°°°°°°°°°°°°|_____/°
°°°°°°°°°°°°|______/°
°°°°°°______|_________________
~~~~/__ بیا اینم وسیله حالا دیگه_\~~~~~~
~~~~~/ _میتونی بهم سر بزنی _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....
*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* _________________##________##




به وبلاگم سر بزن...
خوشحال میشم ...
راستی با تبادل لینک موافقی؟؟؟

سلام دوست گرامی برایتان نظر گذاشتم و با تبادل لینک هم موافقم شاد و پیروز باشید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.