انیشتین

 از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش.

آلبرت انیشتن

مارتین لوتر‌کینگ

 آرزو دارم روزی این حقیقت به واقعیت مبدل شود که همه‌ی انسان‌ها برابرند.

مارتین لوتر‌کینگ

معامله

در پست قبلی خواستم این سئوال را در ذهن شما مطرح کنم که باید بدانید که چه بدست آورده اید و چه از دست داده اید؟

آیا بین آنچه بدست آورده اید و آنچه از دست داده اید رابطه ای معقولانه وجود دارد؟

شاید بگویید مثلاً پولی که ما به فقرا می دهیم که برایمان چیزی بدست نمی دهد 

ادامه مطلب ...

معامله

روزگاری دوستی که ساعاتی را هر روز پشت اینترنت می گذارند در مجلسی حضور یافت در مجلس بحثهای مختلفی می شد پیری از میان مجلس از حضار پرسیدکه در میان شما چه کسی بیشتر از همه وقت در اینترنت می گذراند و آن دوست تعریف می کرد دستم را بالا بردم و گفتم: من روزی حدود 6 ساعت در اینترنت هستم.

پیر مجلس پرسیده بود حال چه بدست آورده ای؟

و دوستمان گفته بود مگر باید چیزی را هم بدست آوریم؟! 

 پیر مجلس پرسیده بود هیچ میدانی که چقدر از عمرت را صرف این کار کرده ای؟

ادامه مطلب ...

من باور دارم ...

شادترین مردم لزوماً کسى که بهترین چیزها را دارد نیست،
 

بلکه کسى است که از چیزهایى که دارد بهترین استفاده را مى‌کند


نلسون ماندلا