معامله

روزگاری دوستی که ساعاتی را هر روز پشت اینترنت می گذارند در مجلسی حضور یافت در مجلس بحثهای مختلفی می شد پیری از میان مجلس از حضار پرسیدکه در میان شما چه کسی بیشتر از همه وقت در اینترنت می گذراند و آن دوست تعریف می کرد دستم را بالا بردم و گفتم: من روزی حدود 6 ساعت در اینترنت هستم.

پیر مجلس پرسیده بود حال چه بدست آورده ای؟

و دوستمان گفته بود مگر باید چیزی را هم بدست آوریم؟! 

 پیر مجلس پرسیده بود هیچ میدانی که چقدر از عمرت را صرف این کار کرده ای؟

و دوستمان گفته بود: بلی حدود 10 سالی می شود که روزی حدود 6 ساعت را در فضای مجازیم

در ادامه دوستم می گفت که

پیر مجلس آنگاه از او پرسیده بود می توانی برایمان بگویی که بیشتر وقتت را در چه سایتهای می گذرانی؟

و می گفت که گفتم در چت رومها، فیس بوک و هر سایتی که تفریحی باشد وقت می گذرانم و اینها بیشترین مشغله من هست.

و پیر مجلس پرسیده بود آیا تا کنون پولی هم از اینترنت بدست آورده ای یا علمی یا سخنی که به دردت بخوره؟

و دوستمان گفته بود نه


حال دوست عزیز خواننده این پست شما چطور چیزی را بدست آورده ای که جواب روح کنجکاوت را بدهد یا نه تا کنون وقت گذرانده ای؟


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.