انرژی مثبت

شاید برای شما عزیزان هم این سئوال مطرح باشد که چه عبارات و کلماتی دارای انرژی منفی هستند و کدام عبارات را می توانیم جایگزین این عبارات همیشگی ذهنمان کنیم شاید تعداد عبارات انرژی منفی که هر کدام در روز مصرف می کنیم را بشماریم برایتان این مسئله جالب باشد که چقدر خودمان برای خودمان انرژی منفی جذب می کنیم بدون آن که حتی نیت این کار را داشته باشیم 

 

به جای

عبارات و کلمات انرژی منفی

بگوییم

عبارات و کلمات انرژی مثبت

خسته نباشید

خدا قوت ، پر انرژی باشید

دستت درد نکنه

ممنون از محبتت ، سلامت باشی

پدرم درآمد

خیلی راحت نبود

ببخشید مزاحمتون شدم

از این که وقتتون را در اختیار من گذاشتید متشکرم

لعنت بر پدر کسی که اینجا آشغال بریزد

رحمت بر پدر کسی که اینجا آشغال نمی ریزد

گرفتارم

در فرصت مناسب با شما خواهم بود

دروغ نگو

راست میگی؟ راستی؟

خدا بد نده

خدا سلامتی بده

قابل نداره

هدیه برای شما

شکست خورده

با تجربه

مگه مشکل داری؟

مگه مسئله داری؟

فقیرم

ثروت کمی دارم

بد نیستم

خوب هستم

به درد من نمی خورد

مناسب من نیست

مشکل دارم

مسئله دارم

جانم به لبم رسید

چندان هم راحت نبود

فراموش نکنی

یادت باشه

داد نزن

آرام باش

من مریض و غمگین نیستم

من سالم و با نشاط هستم

غم آخرت باشد

شما را در شادیها ببینم


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.